fredag 14. september 2012

Volleyball ogsånn

Heihei!

Har kommet igang her borte nå, har begynt på Teague high school istedet for Groesbeck HS. Grunnen er at jeg bor utenfor skoledistriktet, så kunne ikke gå på Groesbeck
Ikke at jeg skal si noe stygt eller noe, men er glad for at jeg måtte bytte til Teague :) på Teague er jeg den eneste utvekslingsstudenten, så folk stopper meg noen ganger på do og i gangene og bare "are you that Norwegian exchange student?" hehehheeh gøy. På Groesbeck var det 13 andre studenter..
Men har fått timeplan, og timene er de samme hver dag, og timeplanen eeeer
1. US government
2. Girls athletics
3. English
4. Wildlife, fisheries and ecology
5. Art
6. Psychology
7. US history
8. Algebra II

Ganske fornøyd, bortsett fra at gym er i andre time, så jeg må gå resten av dagen udigg og svett.. Også er jeg eneste jenta i Wildlifeklassen. Hehehehehehe.



Jeg har begynt på volleyball da, eller har vært på to treninger der. Er litt vrient å få det til, men sånn var det jo da jeg starta på håndball også, så håper det går over etter hvert. Sånn apropos volleyball og trening ogsånn så har de sykt disiplin her. Hvis man gjør noe feil må man ta amerikanere, og hvis man er teit eller ikke hjelper til etter trening ogsånn må man på make-up trening på morran etter.

Men sånn bortsett fra det har jeg ikke sitti alene i kantina en dag enda, så er ikke helt taper, også har jeg blitt kjent med masse nye folk. Har blitt skikkelig bra tatt imot her :)
Idag regnet det for første gang på lenge, så de siste to dagene før det begynte å regne har det vært så fuktig at med en gang man gikk ut ble man sticky over alt..


Men sånn bortsett fra det så skjer det ikke så mye..
Ja, hehe hadebra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar