torsdag 6. september 2012

Vertsfamilie :D

ENDELIG!! Endelig er dagen her!
Jeg ble oppringt onsdag ettermiddag der Tonje fra Into sa at jeg hadde fått vertsfamilie i Texas! Det eneste hun visste da var at jeg skulle til Texas og at det var dobbelplassering (to studenter i samme hus). Stine hylte og skreik og ringte alle hun kjente for å si ifra at hun hadde fått vertsfamilie (nesten).
Idag tidlig ble jeg oppringt klokka ni på morran, og det første jeg tenkte var at den som ringte så tidlig på morran midt i ferien min skulle få igjen, men da jeg så nummeret, gikk hele sekken med slemme tanker ut vinduet, og jeg fikk beskjed om at jeg hadde fått mail om info om familien.
Ganske skjelven løp jeg til PCen for å sjekke, og der stod det at jeg skal bo i Teague, Texas!

Forlater fedrelandet på lørdag klokka 07:55 og kommer frem til det store utland (Texas) 19:55 norsk tid, altså klokka 13:00 Texastid (hvilket vil si tidenes jetlag er i vente). Men bortsett fra det så gleder jeg rumpa av meg til å endelig dra! :D

Ja, så... Vet ikke helt hva annet jeg kan skrive...
Nå blir det hvertfall ingen flere depressive innlegg fremover. Antakeligvis
Farvel!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar