tirsdag 11. september 2012

Howdy y'all


Hey yall!
Nå sitter jeg på rommet i huset til Nancy og har nettopp pakka ut av kofferten vi dro til Waco (mamma, det uttales ”Weikåo”.. Og Mexia uttales ”Mahæa) for å hente. Må si jeg savnet Amrikakofferten igår kveld når jeg hadde lyst til å pusse tenna og fjerne sminken.
Igår kjørte jeg og Nancy (vertsmor) litt rundt og hilste på familien hennes ogsånn, også dro vi til Subway for å spise. Der bestilte jeg medium drikke. Ble ganske sjokka da jeg så den, siden en medium drikke her er kanskje XL hjemme, Noe annet som er annerledes fra Norge er at det er megaflatt her og litt varmt, også ser det ut som om folk prioriterer fine biler over fine hus. Også er det noen sånne ganske store fugler som pappa hadde løpt til kikkerten for å se på, som de kaller Buzzers eller noe, og de spiser roadkill (påkjørte dyr). Også jeg, altså Stine med den fantastiske stedsansen, blir forvirra av alle veiene her.. 
Veit det er kjedelig at jeg ikke har noen bilder i innlegga, men har ikke fått tatt noen endaaaaa, så dere får nøye dere med de jeg har på PCen :)
Og nå har jeg endelig fått internett, så får prata litt mer med folk :) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar