onsdag 19. september 2012

Heisann sveisann!

Livet i Teague begynner å likne litt mer på en hverdag nå, og jeg har begynt å føle meg mer som hjemme. Har begynt å få litt rutine på ting (så bra rutine man kan få på en og en halv uke, selvfølgelig) og jeg har blitt kjent med en del nye folk.
Det er å reise alene til USA er skremmende. Jeg kjente ingen her, og måtte starte helt på nytt alene, noe som har gått kjempefint! Har blitt veldig godt tatt imot her, både på skolen og i familien til Nancy.
Apropos familien til Nancy så overnatta jeg hos niesa hennes som bor i nabobyen Wortham. Der bor altså Karen (tror det er navnet hennes), Ronnie, Kyle (16) og Courtney (15). På lørdagen så vi på en volleyballkamp Courtney og Sarah (kusina til Courtney og Kyle, hun er 14) spilte, og etter det prøvde Courtney og Kyle å lære meg basketball, noe som var uten lykke siden jeg kan kvalifiseres som verdens værste basketballspiller. Så istedet dro vi hjem til Kyle og Courtney, og der prøvde jeg å ri på ordentlig. det var ganske kult :) Også på søndag dro vi på shopping i Waco, der jeg shoppa litt bukser og topper ogsånn som jeg kan vise senere siden jeg ikke gidder å styre med overføringskabler ogsånn nå siden jeg er sykt støl etter volleyballtrening. Såååå alt i alt var første ordentlige helg i Texas vellykka!

Og Teague har blitt innvadert av sirisser. De er OVER ALT! Så en hel haug av de utenfor Wal Mart. Når jeg sier over alt så mener jeg over alt. De er i garderoben, utenfor dørene, i gangene, i gymsalen, på veien, over alt. Og de er skikkelig ekle.
Men sånn bortsett fra det har det ikke skjedd så mye.. Var på Taco Bell for første gang i helga, og er ikke helt sikker på om jeg kommer til å dra dit flere ganger.

Men ja, det var det og takk for meg og vi snakkes senere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar