onsdag 5. desember 2012

Hey hey hallå

I det siste har alt og ingenting skjedd. Det har vært Thanksgiving i USA, og jeg har sett giraffer, elefanter og kameler for første gang :)
Apropos thanksgiving spurte Bryan (vertsfetter, 24 år) om vi har thanksgiving i Norge. Hehe, nei, thanksgiving feires fordi pilgrimene kom til USA, ikke til Norge. Så vet vi det.
Thanksgiving er en høytid der det spises mye mat, og siden jeg aldri sier neitakk til mat har jeg smakt på omtrent alt amerikanere syntes er godt, men som egentlig ikke er god. Sånn som søtpoteter med marshmallows på og corn bread (veit ikke helt hva det er, men det smaker rart. Tror det har noe med mais å gjøre). Men vi spiste kalkun og noe sånn steik av noe slag, også pekanpai og gresskarmuffins til dessert.

På søndag dro jeg, Kyle, Courtney og Karen (vertsfetter og vertskusine, og vertstante) til Dallas Zoo. Elsker herved dyrehager. Fikk ta på en pytonslange, ri på en kamel og mate en giraff. Det er ikke direkte hverdagskost. Med mindre du jobber i en dyrehage da, selvsagt. Gidder ikke laste opp alle bildene jeg tok akkurat nå, nettet hos vertsmor er litt treigt, så det tar 40 og et halvt år å laste opp ett eneste bilde. 
Pungrotte. Mamma, kan jeg få sånn til jul?

Rar bavian av noe slag

Gorillafamilie






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar