torsdag 25. oktober 2012

Innkjøp

I frykt for å bli en rosablogger har jeg prøvd å utsette dette innlegget en stund for å spare opp mest mulig innkjøp slik at det blir færrest mulig innlegg. Men ihvertfall har jeg kjøpt litt (altfor mye) siden jeg kom hit, og tenkte det var på tide å dele de med deg/dere :)

Ettersom den gamle PCen min var ødelagt hinsides reparering, måtte jeg jo kjøpe ny. Oooog siden jeg er i USA der alt er litt billigere tenkte jeg at jeg kunne like så godt kjøpe en Macbook :) Så jeg og Nancy tok turen til Best Buy i Waco og kjøpte denne skjønnheten.


Siden det ikke alltid er like mye å gjøre hos Nancy kjøpte jeg litt filmer og The Sims også. 
T-skjorter fra Wal-Mart til mellom $5 og $8 per stykk. Superbillig! Kjøpte et par andre t-skjorter der, men de ligger til vask akkurat nå.

T-skjorte fra Hollister og t-skjorte fra American Eagle. Kjøpte den røde t-skjorta i hvit også.

Litt dårlig bilde, men er ihvertfall en cardigan fra GAP. Kosta utrolig nok bare 115kr.

Dårlig bilde - igjen. Cardigan fra Old Navy.

Cardigan fra Chimes

Jeans fra American Eagle med hull i til 170kr. Jeans uten hull i fra American Eagle til 270kr. (Ironisk at buksene med hull i er billigere enn de uten). Også jeans fra Bealls.

Har blitt superamerikansk med bukse med glitter på baklomma.

Skjorte fra Hollister

Blondetopp fra Body Central eller noe sånn

Roooooosa joggebukse fra Hollister

Grå joggebukse fra Pink. Gadd ikke å ta den av for å ta ordentlig bilde..

Bag fra Nike. Den er også rooooosa

Sko fra Bobs (eller Toms som de heter hjemme), boots fra Bealls og Boots fra Nordstrom. 

Har kjøpt et par andre ting også, men de er enten til vask eller så gidder jeg ikke finne de frem. Latsabben sjæl. 
Kjøpte en foundation fra Lancome sånn at alle slipper å se at jeg blir så innmari rød i ansiktet etter athletics. (Atletics er værre enn gym, vi løper intervaller 3-4 ganger i uka).

Men ja, det er det som foregår i livet akkurat nå. Har forresten begynt å spille basketball, var på første basketballtrening idag, og det var gøøøøy. I morgen skal jeg på villmarks- og fiskerikonkurranse i Fairfield (nabobyen), så satser på førsteplass!

Ment takk for meg og so long :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar