søndag 21. august 2011

Æ ælske Transformers


Idag! IDAG FOLKENS! Har jeg gjort fint lite. Jeg har egentlig gjort fint lite den siste uka. Hovedgrunnen til dette ligger vel i at ingen vil være med å øvelseskjøre med meg fordi de er redde. Kan ikke fatte hvorfor.... (Har aldri kvelt bilen eller nesten kjørt inn i et butikkvindu eller noe slikt.......)
Men siden jeg først har sett på Transformers (<3) hele helga så maste jeg ihjel øra til mamma og pappa for å kunne kjøre ett eller annet motorisert kjøretøy for å føle meg litt badass (les: AMAGAAD skulle ønske bilen min var Bumblebee)
Hvis du søker på "Bumblebee" på google finner du forresten bare 5% humler..
Jeg har ihvertfall kommet litt over halvveis på "Student Letter" eller "Essay about myself" eller "selvdiggerbrev," eller kall
det hva pokkern du vil! Føkk dis, serr.

Men ihvertfall har jeg fått legetime til onsdag (hvilket betyr at jeg får gå tidlig fra skolen :D)
Vet jeg ikke burde avsky skolen når det bare har gått to dager, men når man har gått på skolen i 10 år så blir man lei. Bare av å tenke på skolen.

Jeg håper forresten det fortsatt er folk som leser bloggen min selv om jeg har bytta blogg!

Hvis du har lest deg igjennom alt som har av uviktigheter hittil: BRAVO!

Jeg har forresten også fiksa møte med rådgiveren på skolen for å prate med hun om utveksling og alt som har med slikt å gjøre.. Hun virka ikke direkte positiv til det fordi hun mener at alle skal søke sånn... to uker før man drar... Det er noen som har de meningene også... (ca 1% av befolkninga)

Men nå gidder jeg ikke skrive mer. Hade!

1 kommentar:

  1. SUCKS TO BE YOU! HAHAHAH! Vi skal ha spesialmøte for utv. studenter osv allerede nå vi, så HAH! Må søke personlig møte med rådgiver da.. Urgh.

    Tell me how it goes!

    SvarSlett